Версия 0.11.0c

История изменений
0.11.0b
06.06.2013
0.11.0c
07.06.2013
0.11.0d
13.06.2013

Описание патча[править | править код]

Эти заметки из официального патча Версия 0.11.0c, выпущенного Grinding Gear Games.[1]

  • Characters who die in Hardcore and Onslaught leagues are now permanently shown on the ladder they died in, marked in grey. The in-game character still becomes a Standard character, as usual.
  • Fixed a bug where Кровавый угарКровавый угарЧары, Длится, Физический
    Расход маны: (7-16)
    Максимум зарядов: 1
    Перезарядка: 1.00 сек.
    Требуется Уровень 16Герой получает постепенный физический урон, но при этом имеет повышенную скорость атаки и похищение здоровья. Убийство врага обновляет время действия умения и может дать заряд ярости.За 1% Качества:
    0.25% повышение скорости атаки
    (5-15)% повышение скорости атаки
    1.2% физического урона от атак похищается в виде здоровья
    Вы получаете 4% от максимума здоровья в секунду в виде физического урона
    Вы получаете 4% от максимума энергетического щита в секунду в виде физического урона
    25% шанс получить заряд ярости при убийстве
    Базовая длительность: (7-10.8) секунд
    Кровавый угар skill icon.png
    would not get modifications such as duration increases when the buff reset due to monster kill.
  • Fixed a bug that would allow the boss of The Coward's Trial to drop Anarchy or Onslaught Unique items.
  • The Holy Resolve notable has been renamed to Riddle of Steel.
  • Combat sounds are no longer played when the Ambient Sound volume slider is changed.
  • Improved the upcoming information about events shown on the character screen.
  • Players will get a chat icon indicating how many challenge categories they have completed when chatting in Anarchy and Onslaught leagues.
  • Fixed a bug where you create (frozen) characters in leagues before their registration period started by using the league selection drop down on the character screen.
  • Fixed a bug where holding shift with any item would put it into reuse mode even if not a currency item.
  • Fixed a bug where release of shift was not always detected when reusing currency items.
  • Fixed a client crash related to NPC audio.

Ссылки[править | править код]

  1. Qarl (7 июня 2013). "0.11.0c Patch Notes". Официальный форум Path of Exile.